Cara Memulakan Bisnes Air Balang

Powered by Blogger.

Harga Peralatan Bisnes Air Balang

Harga Peralatan Bisnes Air Balang. Jika ingin memulakan bisnes air balang, modal untuk membeli peralatan untuk menjual air kena di ambil kira. Di artikel kali ini akan di kongsikan modal untuk membeli peralatan air balang..

Peralatan penting yang digunakan untuk berniaga air seperti kanopi, balang air, meja, plastik dan gelas plastik. Dalam Panduan Bisnes Air Balang, modal untuk memulakan bisnes ini tidak la mahal..

Tapi untungnya berganda-ganda..
Harga Balang Air
Balang air yang awesome..


Harga Peralatan Bisnes Air Balang


Harga Balang Air

Harga satu balang air adalah sekitar RM150, jika mahu beli 15 balang sekaligus, modal yang diperlukan untuk membeli balang sahaja sudah RM2,250. Rasanya untuk permulaan 3 balang air sudah cukup..

Harga Kanopi

Guna kanopi lebih sesuai untuk berniaga dan kanopi pun ada pelbagai saiz. Ada yang bersaiz 8x8 kaki (harga RM150)dan 10x10 kaki(harga RM190 - RM250). Saiznya mengikut kesesuaian tapak..

Harga Kaki Besi Meja Lipat & Papan Lapis Meja

Kaki besi meja lepak harganya dalam RM 50 hingga RM80 dan untuk papan lapis dalam RM15 sekeping..

Okey, jelas ye pasal harga perlatan tersebut..


Resepi Percuma Jus Air Balang

Cara Dapatkan Ilmu Bisnes Air Balang 

Jika anda ingin belajar tentang bisnes ini, aku syorkan anda dapatkan panduan dari Mizan Sulaiman. Banyak ilmu tentang bisnes air balang beliau curahkan dalam panduan ini, jatuh bangun beliau tetap cekal. Anda boleh baca sendiri dengan klik pautan ini..

Download Panduan Bisnes Air Balang
In Sha Allah jika anda bersungguh-sungguh belajar, rezeki anda akan mencurah-curah. Target anda untuk menjadi usahawan berjaya menjadi kenyataan..

Dah baca panduan bisnes air balang

Banyak beliau fokuskan pada berniaga di bazar ramadan, tapi ia sebenarnya boleh berniaga di mana-mana. Seeloknya cari tempat yang menjadi tumpuan orang ramai seperti pasar malam, taman rekreasi, sekolah dan sebagainya..

Jadi..

Jika ingin tahu lebih lanjut, anda klik jer pautan tersebut..

Rahsia Bisnes Air Balang 

1 Komentar untuk "Harga Peralatan Bisnes Air Balang"

Saya mahu balang itu boleh post 5 balang

Back To Top