Cara Memulakan Bisnes Air Balang

Powered by Blogger.

Kesilapan Terbesar Dalam Bisnes Air Balang

Kesilapan Terbesar Dalam Bisnes Air Balang. Macam biasa dalam bisnes atau perniagaan, ada yang untung dan rugi. Alhamdulillah kalau bisnes kita menjadi, mendapat keuntungan berganda. Macam mana pulak yang mengalami kerugian..

Rasanya sangat pedih kan..

Anda mesti berfikir, kenapa bisnes air balang aku tak laku. Sedangkan jus-jusnya sedap-sedap belaka. Sebaiknya di sini anda kaji kenapa bisnes air balang mengalami kerugian. Artikel kali ini saya kongsikan antara faktor bisnes anda mengalami kerugian..

Kesilapan Terbesar Dalam Bisnes Air Balang

Kesilapan Terbesar Dalam Bisnes Air Balang

1. Zero Dalam Ilmu 

Anda zero dalam berniaga air balang, mungkin anda nampak berniaga air senang untuk mendapat keuntungan. Itu silap sama sekali, ia akan membuat anda menyesal..

2.Sesuaikan Diri Dengan Pelanggan 

Bagaimana anda melayan pelanggan dan sesuaikan diri dengan mereka. kenutungan anda bergantung pada pelanggan yang ramai dan ulang alik. Dan macam mana nak untung kalau anda tak padai menarik pelanggan..

3. Lokasi Tidak Sesuai Dan Menarik

Tempat yang anda sewa tidak sibuk atau kurang pelanggan. Jangan terpengaruh dengan sewaan yang rendah. Memang bagus sewaan murah tapi buat apa kalau potensi pelanggan datang tidak ramai..

4. Jus Tak Sedap

Buat jus jangan syok sendiri. Sudah terbukti kalau air tak sedap memang pelanggan lari. Pelanggan ini, kalau pertama beli dan airnya tawar. Memang sah tak akan datang lagi. Jadi, cara buatannya kena di ambil perhatian..

....

....

Ini antara faktor yang kena ambil perhatian..


Belajar Cara Betul Bisnes Air Balang

Jika anda ingin belajar dan menimba ilmu dalam bisnes air balang, atau tidak mahu lagi mengalami kerugian. Ada satu panduan yang dapat di syorkan untuk anda. Panduan Bisnes Air Balang dari penulis Mizan Sulaiman..


Beliau berpengalaman dalam bisnes ini bertahun-tahun. Anda bertuah dapat menyedut rahsia-rahsia yang terkandung dalam panduan tersebut, jarang sangat orang kongsikan rahsia kejayaan. Itu sebab anda bertuah..

Jadi la orang terawal miliki ebook ini..

Jujur Dalam Bisnes

Lihat perniaga di sekeliling kita, perniaga yang berjaya kebanyakkan mempunnyai sifat yang jujur. Satu sifat ini penting untuk anda yang mahu menceburi bidang ini. Jangan memikirkan keuntungan sahaja..

Di harap artikel ini memberi anda input dan jangan ulangi kesilapan terbesar dalam bisnes air balang atau apa jua bisnes lain. Diulangi, belajar la cara memulakan bisnes air balang. Nak belajar, klik pautan tersebut..



 
0 Komentar untuk "Kesilapan Terbesar Dalam Bisnes Air Balang"

Back To Top